Home » CRM Diensten » Applicatiebeheer

Applicatiebeheer

 

Aangezien een organisatie continue aan veranderingen onderhevig is, en met name in het sales en marketing gebied soms snel wijzigingen gewenst zijn (bijvoorbeeld bij een nieuwe marketing campagne of de lancering van een nieuw product) is het van belang dat uw CRM systeem ook aangepast wordt.

 

U kunt een beheercontract afsluiten om zodoende verzekerd te zijn van een snelle reactie op uw vragen, gewenste functionele wijzigingen of data wijzigingen.

 

Salesforce CRM Applicatiebeheer wordt meestal uitgevoerd als een soort SLA (Service Level Agreement). In dit SLA wordt precies beschreven wat binnen het applicatiebeheer valt, wat dit kost, hoe contact kan worden opgenomen en wat de responsetijden zijn.

 

Onder applicatiebeheer kan bijvoorbeeld horen;

  • het maken van wekelijkse of maandelijkse backups van uw data
  • het resetten van gebruikerswachtwoorden
  • het beantwoorden van functionele of technische vragen
  • wijzigingen aan de applicatie zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een nieuw veld
  • data wijzigingen voor grote hoeveelheden data

Voor applicatiebeheer betaalt u per verbruikt uur.

 

Middels ons strippenkaartprincipe kunt u tegen een goedkoper tarief van tevoren uren inkopen. Per maand krijgt u een overzicht van de gebruikte uren en de uren die nog over zijn. Een en ander is natuurlijk bespreekbaar en aan uw wensen aan te passen.