Home » CRM Diensten » Consultancy

Consultancy

Salesforce CRM Vraag-Maar-Raak Sessie

Onze Salesforce CRM Vraag-maar-Raak sessie is bedoeld voor mensen die meer willen weten over Salesforce CRM, zowel mensen die nog helemaal niks over Salesforce CRM weten als ook huidige gebruikers en beheerders die meer over de mogelijkheden van Salesforce CRM te weten willen komen.
Een interactieve sessie met maximaal 5 personen waarbij u de vragen stelt die u altijd al heeft willen stellen en onze ervaren en gecertificeerde Salesforce.com consultant direct antwoord geeft en dit ook direct in de applicatie laat zien.
Deze sessie duurt 1 dagdeel van 4 uur bij u ter plekke (Nederland en Belgie) en kan geboekt worden voor een morgen (van 9 tot 13 uur), een middag (van 13 tot 17 uur) of een avond (van 18 tot 22 uur)


Ontwerp

Het ontwerp bestaat uit een overzicht van te ondersteunen processen en daarbij horende requirements (eventueel komende uit de workshop), de oplossing in Salesforce CRM, een advies met betrekking tot de keuze van versie, in detail welke wijzigingen (configuratie) benodigd zijn en hoeveel tijd (en geld) daarmee gemoeid is. Dit ontwerp leveren wij in een ontwerpdocument wat alles omvat om Salesforce CRM te implementeren. U kunt zelf beslissen of u de implementatie door ons laat doen, dit (na bijvoorbeeld een administrator bootcamp van 1 dag) zelf wilt doen of een andere partij hiervoor wilt inschakelen.
Implementatie
Onder het implementeren van Salesforce CRM verstaan wij het aanpassen van Salesforce CRM aan uw eisen en wensen zodat uw bedrijfsprocessen optimaal ondersteund worden. Wij implementeren Salesforce CRM aan de hand van een ontwerpdocument (zie Ontwerp voor details…).
Onder implementatie van Salesforce CRM valt;
• Het aanpassen van bestaande schermen
• Het toevoegen of wijzigen van objecten en velden
• Het toevoegen of wijzigen van validatieregels en workflows
• Het maken of wijzigen van rapporten
• Het inregelen of wijzigen van de security
• Het opzetten van gebruikers
• Het importeren van uw gegevens

Een implementatie (het aanpassen van Salesforce CRM naar uw eisen en wensen) wordt meestal vooraf gegaan door een workshop en kan gevolg worden door een training of het in beheer nemen van uw Salesforce CRM omgeving.

 

Salesforce CRM Health Check

De Salesforce CRM HealthCheck is bedoeld voor bedrijven waarvan één van onderstaande geldt;
• U heeft een ontwerp laten maken en wil dit laten controleren (2nd opinion) alvorens het te implementeren
• U heeft Salesforce CRM zelf geimplementeerd
• U heeft Salesforce CRM meer dan een jaar geleden geimplementeerd
• U heeft uw bedrijf gereorganiseerd of uitgebreidt
• U wil gewoon laten controleren of uw Salesforce CRM goed geimplementeerd is
• U heeft het gevoel dat u niet het beste eruit haalt en dat de adoptie van uw gebruikers beter kan
Onze Salesforce Health Check identificeerd;
• niet gebruikte functionaliteiten
• of u gebruik maakt van best practices
• verbeterpunten binnen uw ontwerp
• Of u compliant bent aan de AVG

De Salesforce Health Check bestaat uit;
• Een initieel gesprek (telefonisch) om uw manier van werken te begrijpen
• Een scan van uw omgeving
• Een document met verbeterpunten en aanbevelingen
• Een gesprek (telefonisch) om deze verbeterpunten en aanbevelingen te bespreken