Home » Masterclass CRM

Masterclass CRM

 

Customer relationship management is veel meer dan het implementeren van een tool. Het is een klantgerichte strategie voor jouw organisatie. Door de klant in het middelpunt van je organisatie te zetten (in plaats van je project of dienst) kan er vanuit klantperspectief gedacht worden wat uiteindelijk een meer tevreden klant zal opleveren omdat u hem beter kunt bedienen.

 

Onze masterclass CRM is een dienst die afgenomen kan worden door scholen, universiteiten en bedrijven. Onderwerpen die aan bod (kunnen) komen zijn
• CRM visie en strategie
• Customer 360
• CRM processen
• Klantsegmentatie en profiling
• Campagne ontwikkeling en uitvoering
• Event management
• Lead & Opportunity management
• Case management
• Contracten en SLA’s
• Klantinformatie en AVG (GDPR)
• B2B vs. B2C
• Social Media Integratie
• CRM systemen & pakketkeuze
• Implementatie

 

Afhankelijk van uw behoefte kan de opleiding of masterclass geheel aan uw wensen aangepast worden. U kunt hier denken aan een 2 uur durende masterclass als gastcollege of een aantal colleges van 2 uur maar ook aan een dag of avondopleiding van 4 tot 12 dagdelen waarbij de mensen ook zelf aan de slag gaan met een individuele opdracht, bijvoorbeeld een CRM implementatieplan voor het eigen bedrijf waarmee ze daarna meteen aan de slag kunnen.