• meer dan 10 jaar ervaring
  • nu tijdelijk 50% korting op photo art met code FOTO50
Home » Workshop

Workshop

 

Middels een face-to-face workshop wordt er gezamelijk gekeken naar uw huidige uitdagingen, de behoeftes die u nu heeft en mogelijke toekomstige behoeftes. Afhankelijk van uw behoeftes kan er gekeken worden naar de mogelijkheden die Salesforce CRM biedt, of naar de problemen waar u tegenaan loopt. Op een interactieve manier worden opties en mogelijkheden besproken en direct getoond in het systeem (uw eigen instance of een demo-omgeving).

 

We bespreken samen de bedrijfsprocessen die u met het systeem wilt gaan ondersteunen en die vertalen in duidelijke (SMART) eisen en wensen. Deze eisen en wensen worden direct getoetst aan de best-practices waardoor een duidelijk beeld bij u (en ons) ontstaat over waar u nu staat (huidig), waar u naartoe wilt (toekomst) en hoe u daar kunt komen (pad). Aan het einde van de workshop worden de openstaande punten en vervolgstappen besproken zodat iedereen precies weet waar hij aan toe is.
Een workshop is een losstaande dienst maar kan bijvoorbeeld gevolgd worden door het maken van een ontwerp (voor een nieuwe implementatie of aanpassing), een gebruikers- of admin training of een afspraak voor het beheren van uw Salesforce CRM omgeving.

 

Om de workshop zo effectief mogelijk te laten verlopen zult u zelf uw huiswerk moeten doen om goedbeslagen ten ijs te komen. Voor de workshop hebben we een gesprek (telefonisch) waar vragen gesteld kunnen worden en een planning voor de dag gemaakt wordt. Ook kunnen we al de focus area’s bespreken en zal er besproken worden wat u ter voorbereiding kunt doen zodat de workshop zelf zo effectief mogelijk verloopt.
Een workshop duurt minimaal 8 uur (1 dag) en met maximaal 5 personen en wordt altijd door een zeer ervaren (en gecertificeerde) consultant gegeven